fredag, april 17, 2009

Lugna gatan...


Sitter just nu inne i sovrumet i säneg och ska försöka sumera min dag här tänkte jag, medans honey springer runt ute i köket. Eller just nu har han hamnat framför Super mario inne i lill rumet.


Ja hopp vad har jag gjort för nått intressant i dag mån tro, inte så himla mycket har tagit det mest lugnt. Vaknade i skaplig tid och hamnade i soffan ett par timmar innan jag flyttade in mig till sov rummet med datorn för att det bar så himla vart i TV rummet Vi har nämligen solen liggandes rakt på TV rums fönstret nästan hela dagen. Tog mig en sväng upp på stan också för att inhandla lite saker på H&M och för att inhandla grejer till tacos. Och nu sitter jag här igen, funderar på om jag ska ta och krypa ner i stället. Börjar bli väldigt trött konstigt nog fast att jag ej har gjort något speciellt i dag.


I morgon blir det att åka till Lanna för att låna Fridas pärons grill över kvällen. Kommer nog att bli trevligt, hoppas på att Dennis och hans ny blivande fru ska komma också. Men vi får väl se hur det blir, kommer nog bli kul vilket som. Massa god mat och gott att dricka.

Sen är det dags att ta sig tillbaka till skolan igen och fixa med utställningen hela veckan inför lördagen tills. Våran egna Kävesta dag med pompa och ståt.


Tjing tjing, på återsende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar