torsdag, maj 21, 2009

Livet är som en påse, tomt och innehållslöst, om man inte fyller det med något. Av: Hans Alfredsson

Det var ett bra tag sedan jag skrev något här, det har inte hänt så himla mycket sen sist.
Sitter just nu hemma i soffan med honey vid min sida som tittar på TV, medans jag lallar runt på några mysiga inrednings sidor.




Hittade dessa små god bitar när jag tittade runt på http://www.cosas.se/ rekommenderar den varmt till alla som är lika tokiga jag i inrednings sidor.



Av: Mia Blanche




Är helt kär i hennes keramik, funderar på att införskaffa några men vi får se vad plånboken tillåter i sommar.
Hittade även dessa små godingar.

Av: Maria Högberg
Hennes bedårade filurer.


Av: Anna Svensson



Har i alla fall lyckats fått i väg mina ansökningar till Karlskoga folkhögskola och Hällefors folkhögskola, fick reda på igår att jag har kommit in på Karlskoga. Men har inte bestämt mig riktigt om jag ska svara ja till platsen, tänker vänta tills jag får reda på om jag har kommit i på Hällefors eller ej. Men som det känns nu blir det nog Karlskoga för att slippa pendla 6 timmar sammanlagt med buss om dagarna.

Snart är det dax också för att åka till Säfesen med familjen, kommer att bli skoj synd bara att inte Jonas kan följa med. Ska snart också hämta hemma våra bäbisa, på fredag är kissarna 8 veckor gammal. Antagligen blir det efter midsommar.

Näpp ska umgås lite med honey innan han somnar här i soffan.



Tjing Tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar