onsdag, oktober 06, 2010

Jul på Ikea

I dag har jag varit en sväng med M till Ikea och har inhandlat två gardinstänger upp till övervåningen, kan ju säga så här att det har ej kommit upp några gardiner i varken i lilla

eller i hallen. Så nu tyckte jag att det vore dags så här på hösten och fram till vintern, burkar kännas lite mer varmare och mer ombonat när gardiner kommer upp. Men som sagt det har tagit sin tid, och så klart köpte jag även värmeljus. Tror nog att jag aldrig har kommit i från Ikea utan nya värmeljus, antingen vanliga eller med doft.

Men fick mig en glad överraskning när vi började närma oss kassorna att Ikea har redan plockat fram julens underbara ting. Vist att jag brukar vara tidig med jul känslor och att jag redan har beställt årets Blossa, men jul saker redan i början av oktober?!? Känns lite tidigt till och med för lilla mig.

Vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar