fredag, oktober 15, 2010

Äntligen

Nu kommer jag säkert att smått irritera vissa med min kärlek till julen och jag tror nog att jag redan börja längta efter julen. Eller i alla fall allt pyssel och mys inför julen. Som sagt äntligen har första jul inspirerad tidningen ramlat ner i min brevlåda tror att den kom i går eller i onsdag kommer inte riktigt ihåg. Men i alla fall tidingen heter 101 nya idéer och en helt perfekt tidning för alla som älskar att pyssla och vi ha inspiration Älskar denna tidning dock hittat de jag den lite sent förra året för den släpps bara 3 eller 4 numer varje år. Och i år har jag missat alla numer hela tiden dock trots efter span i dom flesta affärena och på nätet har jag misslyckats helt och hållet. Men nu hoppas jag på att kunna få tag i några flera till nästa år, tänker redan nu beställa dom två första numren för nästa år redan i dag, bara hålla tummarna på att det går vägen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar