söndag, december 20, 2009

Sturevägen

Hemma igen efter helgen hos farmor och farfar, blev att ta tåget från Laxå till Degerfors. Men med min vanliga tur så blev tåget 20 minuter för senat till Degerfors, stackar darlnig fick så ute och frysa medans han väntade på att få hämta mig. Annars har dagen varit mycket lugn både här hemma och innan jag åkte från farmor och farfar Fick bli latmat i kväll orakad inte laga någon mat så det blev pizza.


I morgon blir det för min del att åka in till Örebro en sväng hade jag tänkt mig om det inte blir ändrat i sista minuten som vanligt. Ska försöka hinna träffa Sara och Mikkis en sväng är jag väl är inne, har ju inte sett Mikkis på över ett år så det blir nog skoj.

Nu blir det ner i tvätt stugan och sen titta på Coyote Ugly på 5 mendans tvätten blir klar, sen ska jag sova som en stock.


Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar