onsdag, december 16, 2009

Sön har kommit

Nu kan man nog säga att det är bra med snö fram till jul, gud så det har snöat dom två senaste dagarna, så i år kan man ju verkligen hoppas på en vit jul. För det skulle bli kallare nu under resten av veckan.

I dag blir det bara att plock det sista inför visningarna i kväll och i morgon. Just nu är jag dator lös pga att min bärbara är på reparation för att fläckten är trasig och ett av gångjärnat till skärmen är lite konstigt. Får hoppas på att jag kan få tillbaka den innan julhelgen bara, annars kommer det bli lite jobbigt, men det finns ju den stationära men den är så seg.

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan jullovet börjar kommer bli mycket skönt med lite lov. Har nog varit lite skol trött dom senaste veckorna trotts att tiden går mycket fort, men det blir skönt ändå att vara ledig fram tills den 11 januari.

Näpp nu ska jag rota fram kattburen för min bebisar skall sova borta i natt hos darlnings mormor och morfar, pga att det kommer så mycket folk på visningarna ikväll och i morgon. Så i kväll kommer det nog att vara mycket tomt utan dom. Men dom kommer hem i morgon kväll igen, får hoppas på att Gossan klarar det bara. Hon är väldigt hemma kär nämligen men med Sässan är det inga problem alls, hon finner sig rätt snabbt när hon kommer bort. Så nu bär det av ut i förrådet

Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar