torsdag, december 24, 2009

God jul

God jul till alla som läser min blog Har ännu inte lyckat somna efter allt som har gjorts i dag. I förmiddags bar det av in till Örebro igen så nu har jag inhandlat allt jag ville. Så nu har jag ett par nya skor igen och tre nya tröjor från Gina tricot, mycket nöjd.

Var även en sväng ut till Plantagen för att handla lite jul blommer till darlnigs föräldrar, min farmor och farfar och till mamma och Benny så klart. Så jag tror att allt är fixat inför morgon dagen. Efter trippen till Örebro blev det bara hemma och laga mat, sen upp på stan här hemma glömde nämligen köpa strumpbyxor. Men det var inte bara jag som behövde inhandla kläder in för morgon dagen, även darling hittade en jätte fin väst och skjorta på H&M.

Annars så har kvällen varit mycket lugn och stilla, har haft väldigt ont i magen igen så jag kröp ner i sängen vid nio tiden. Men vaknade här igen så klart vid halv 12 och nu kan jag inte sova. Så nu ligger darling brevid mig och snusar medans jag tittar på Harry Potter och halvblods prinsen. Hoppas på att jag blir trött snart så jag orkar med morgon dagen.

Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar