måndag, december 07, 2009

En vanlig kväll

Ligger i sängen och lallar runt på facebook lite och funderar lite på allt som händer nu i mitt liv. Det har hänt rätt mycket på ett år kan man nog säga. Det är snart ett år sedan jag och darling flyttade ihop i vår lilla lya, men det värkar som att vi redan är på väg att flytta här i från till huset vi har tittat på. Som ligger ca 3 km från Karlskoga centrum, känns riktigt bra men allt går så himla fort nu. Lägenheten skall säljas och kommer att komma ut hos mäklaren nästa vecka någon gång. Efter att dom har varit här och tagit kort på fredag, som ej blev av i torsdags när dom var här första gången. Och det värkar redan som att det finns någon som är intresserad av den. Känns riktigt bra men kan ju säga att just nu spelas ett skräck scenario i mitt lilla huvud, att vi kommer ha sålt lägenheten men inte köpt huset och måste börja leta efter en hyresrätt igen. Så det är nog inte konstigt att ja sover väldigt trött och inte till 100% just nu. Men hoppas på att det blir en toppen vecka i skolan och en trevlig helg när jag nu skall åka ner till Askersund helt själv denna helg. Har nog inte varit ner till farmor och farfar själv på bra länge. Ska träffa lillan självklart också, så det blir pepparkaks bak på lördag förmiddag hemma hos henne och Anki.
Det kommer nog att bli en riktigt mysig helg att bara få finnas till ett pardagar utan att tänka på allt som händer hemma.

Höstas

Näpp nu ska jag ta och titta klart på Design: Simon & Tomas på 3:an och får sen se om jag ska orka hålla mig vaken till Paradise hotel vid 22.00 på 6:an. Eller om jag somna som en stock innan dess.


Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar