onsdag, oktober 28, 2009

Sen kväll.

Så nu sitter jag här igen och ska fylla i vad som har hänt i dag sen jag skrev i morse.
Det blev en rätt lugn morgon med frukost i morgon solen ute på balkongen och sen bar det av ner till tvätt stugan och ta hand om disken. Lyckades få Sara ur sängen straxt efter 9 och inte lång efter var tvätten klar. Under förmiddagen tog vid det rätt lugnt med en picknick korg nere vid sjön med kaffe och mjukpepparkaka. Tror inte att det har hänt så mycket mer än att jag svängde i hopp lite fudge under kvällen från ett recept som jag hittade i förra årets nr 50 av Allers, var mycket lyckade och enkla. Så jag fördrev tiden medans Sara var i väg och träffade en vän, sen bar det av på en lång promenad igen på en lite mer än en timme. Så nu sitter jag i soffan ner bäddad under en filt och har just druckit en stor kopp med Chi-te i från Willys, och snart sängen.



Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar