fredag, oktober 23, 2009

Kväll igen.


Då var det kväll igen och jag tycker att dagen har gått mycket fort. Vaknade mycket tidigt än förväntat med tanke på att jag har lov och hade satt kl på 8 men vaknade redan kvart i 7.

Efter att ha väckt bejbi och gjort mig i ordning var det dags att ringa Catrin och kolla så hon var uppe och var i ordning, för dagen shopping på Marieberg köpcentrum.

Så vid halv 10 startade bilen här hemma på Sturevägen och vi var framme straxt efter 10, och då var det bara att parkera bilen och börja lägga upp dagen. Jonas tog sig till Jula och jag och Catrin strosade in på Köpcentret och började titta i alla affärer medans Jonas åkte in till Biltema i Öret.

Det tog nog i stort sett hela dagen åta att går runt och kolla igenom alla affärer. Blev i alla fall lite handlat med inte riktigt allt, men fick tag på en tröja inne på Indiska, tre par leggings på Kaphal, örhängen på JC och lite doftljus inne på Lagerhaus. Men fick icke tag på nått att ha på mig till morgon dagen så det får bli en sväng på stan här hemma.


Nu sitter jag hemma i soffan och halv lamt tittar på Idol, ska snart gå ut och torka av disken som bejbi diskade förut under kvällen.



Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar