måndag, oktober 26, 2009

Första dagen på lovet.

Första dagen på lovet har varit mycket lugn så här långt. Vaknade vid halv 9 tiden och konstaterade att det finns en del att göra här hemma, städa, plock, diska, sy gardiner och tvätta en hel del. Har inte kommit så himla lång på listan, har åt minstån de plockat ordning i lillrummet/hobby rummet. Blev i alla fall ordning och reda där till slut, så nu hittar man saker där dom skall vara. Nu är det bara städa, diska, sy gardiner och tvätta kvar. Har ett par dagar på mig att göra allt klart. Men hoppas på att hinna klart med det mesta i kväll och i morgon innan min kära barndoms vän kommer på besök. Har inte sett henne sen i september när hon fyllde, kommer att bli mycket trevligt att ha henne här ett par dagar. Och slippa vara själv hela veckan tills Jonas kommer hem.

Nu ska jag försöka göra lite nytta innan jag fastnar helt här framför datorn hela dagen.

Hyllan i lillrummet/hobby rummet som jag har fått ordning på i dag.





Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar