tisdag, oktober 20, 2009

Mega SUR.....

Gud vad trött jag bli i bland på sidor som bara har ett betalnings sätt på nätet och ett sätt att inhandla det i affärer. Då är det Spotify som jag är lite smått irriterad på just nu.

Nu så här dags på kvällen kom jag på att jag skulle fixa Spotify till min dator, så jag skulle kunna hitta massa musik som ja kunde lyssna på när jag diskar och stökar i köket.

Glad i hågen så fylller jag i allt som står och fyller i allt rätt och ska klicka på betalla knappen, MEN DÅ FUNKAR DET INTE...... Pga att jag inte har rätt kort för att kunna betalla via nätet, så jag kommer bli tvungen att skaffa nytt kort eller ta mig till närmaste 7 eleven eller Presstbyrån.

Kan man blir ber sur och less på nått, NÄPP inte jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar