måndag, oktober 12, 2009

Hemma igen och sitter och myser i soffan...

Så hemma igen efter en jätte mysig helg uppe i Säfsen, med fiske, friskluft och gott sällskap
Som sagt det var mycket skönt att komma hem igen " Borta bra men hemma bäst"
Hamnade rätt fort framför datorn för att kolla vad som hade hänt under helgen med vännerna och kolla upp Ernst Kirsteigers ny jul bok.
Medans jag var i farten med att söka efter den hittade jag massor av andra bloggare som skrev bara om julen. Känns dock lite tidigt för mig att börja fundera allt för mycket över julen men fick lite julstämning i går morse när det snöade när jag klev ut på balkongen uppe i Säfsen. Men tittade lite närmare på vissa bloggar men kommer nog titta rätt mycket mer sen när vi börjar närma oss december igen, men fick i alla fall reda på att Allers julmagasin kommer ut i morgon i affärerna Så vi får väl se i fall även jag kommer vara tokig nog att inhandla den redan.




Tjing tjing på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar