måndag, oktober 19, 2009

Min dator funkar igen.

Så då funkar min dator igen, äntligen har ju haft problem med det trådlösa nätverket.

Nu sitter jag hemma och små tittar på Las Vegas på 5:an medans jag ska försöka krafsa ner nått vad som har hänt dom senaste dagarna.
Såg att jag inte hade skrivit nått sen i torsdags kväll, så hm vad har hänt i helgen.

Fredagen spenderade vi i Karlstad med Ikea, Skopunkten, Biltema och Plantagen. Sen på kvällen hjälpte vi Catrin lite med bord och en taklampa så hona fått lite ljus i lägenheten. Och vi ominstallerade hela min dator som sen inte ville ansluta sig till vårat trådlösa nätverk, suck!
Lördagen blev väldigt lugn var upp på stan en sväng för att inhandla lite tyg till TV rums fönstret, på kvällen blev det bara lunga gatan.
Söndagen vart rätt så lugn den med lite matlagning, plantering av blommor, städa och hjälpa Catrin lite ytterligare med en gardinstång som skulle upp i köket.
Igår lyckades JAG att fixa min dator så att den ansluter till Internet igen utan att ha en tre meter lång sladd i genom hela lägenheten. Var inte så himla svårt det var bara att ladda hem nya drivrutiner till nätverkskortet, sug på den du bejbi.

I dag har jag bara varit i skolan och haft keramik hela dagen, mycket roligt. Dagen gick alldels för fort som vanligt när man gör något som man tycker är kul. Efter plugget bar det upp på stan för att fixa busskort, handla lite på apoteket och sedan Öbo och Netto en sväng.


Och nu sitter jag hemma med datorn i knät och funderar på vad man ska göra för kvälls mat.
Får nog bli nått enkelt som blir bra som matlåda till morgon dagen också.



Dagens verk.



Det skall bli ett päron, och min donna.







Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar