torsdag, februari 17, 2011

Torsdag

Då har snart första veckan på utbildningen gått till ända, har varit mycke nytt denna vecka men mycket roligt och intressant Men i dag är det hemma studie så det är bara att hoppas på att jag har förståt allt så pass att jag kan fortsätta själv här hemma i dag. Tror nog att det kommer att funka bra ändå, om jag kör helt fast får jag ringa M som jag pluggar tillsammans med, riktigt kul att plugga tillsammans igen och att ha någon mer som man känner som pluggar det samma.

Så i dag blir det att plugga och ta tag i att städa med tanke på att i helgen kommer jag nog bara vilja a det lugnt och inte plugga allt för mycket bara finnas till. Fast i morgon blir det god mat och dryck met gott sällskap i från M och så kommer även darling hem i kväll. Ska bli så skönt att han är hemma ett par dagar, men sen på måndag åker han igen. Men även ta en sväng till mamma och B för att gratta henne med tanke på att hon fyller år i dag. Så till nästa vecka blir det skolan från måna till fredag sen bär det av ner till fröken F och hennes S under helgen i Oxelösund.



Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Grattis Älskade mamma som fyller år i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar