torsdag, februari 24, 2011

Ingen bra start

Kan inte direkt säga att jag vaknade upp i dagg pigg och ut vilad snarare trött om öm. Har nämligen fått lite problem med min kära kropp en gång i månaden och detta har på gått i 3 månader och jag har aldrig haft sådana problem förut.

Dock hoppas jag på att barnmorskan kanske kan lägga något ljus till mitt problem så jag slipper att var dubbelvik en hel dag utan att tro att kroppen ska gå av på mitten av varje liten ansträning.

Kan inte säga att natten har varit god mot mig, somnade nog runt 4 snåret och sedan upp igen vid 7 för att kunna få någon telefontid hos barnmorskan på Karolina.

Men nu blir det att göra lite frukost och försöka plugga lite om orken faller på, om inte tänkte jag göra det sista på frökens F:s tavla så det är någorlunda klar tills i morgon när det bär av upp till Oxelösund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar