onsdag, februari 09, 2011

Börjar bli trött

Känns som att det är dag att krypa till sängs snart, har varit en mycket lugn dag. Har mest tittat på tv trotts det fina vädret, har inte riktigt haft ork i kroppen för att göra något mer än att titta på tv. Så allt som jag har spelat in den senaste tiden har jag tittat igenom i dag.


Det mest ansträngande som jag har gjort i dag är nog att diska bort det stora berget och målat lite. Nu är det inte mycket kvar på fröken F:s tavla så nu går jag i funderingar på nya projekt, har två beställningar som ligger på hög och två nya som har kommit in sedan jag började på fröken F:s tavla. Får se vad jag ta tag i här näst om det blir något av dessa eller något eget, har funderar ett bra tag nu på något till sovrummet och till tv rummet. Har börjat fått lite inspiration till tavlan som ska vara i sovrummet. Så nu under kvällen har jag gjort för arbetet till den, nu är det bara att hålla tummarna att det går som jag vill.

Men nu ska jag göra mig klar för sängen så jag kommer upp i skaplig tid, så jag hinner göra något innan det är dags för att åka på möte kl 3 i morgon. För jag har fått svar på om utbildningen jag har gått och funderat på ett tag nu att jag har kommit in. Så i morgon ska jag skriva på lite papper och få reda på när jag börjar.

Natti natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar