måndag, februari 14, 2011

Första

Då var första dagen av klarad av 9 veckors pluggade, trodde dock att jag skulle vara segare än vad jag är trotts allt. Men det kommer nog i morgon när jag kommer hem. Dock blir det icke hel skol vecka för redan på torsdag blir det ett glapp i schemat pga något seminarium som lärarna ska iväg på.





Tänkte ta en titt på exel här under kvällen med tanke på att under tiden som utbildningen på går får man låna en bärbar dator som funkar som det ska. Med tanke på att min egna bärbara dator har haft sina upp och nedgångar ett tag nu så vägar jag inte fylla den ens med dom vanliga programmen innan jag lämnar in den och får den ordentligt fixad. Men får se om jag äns orkar tänka på siffror något mer i dag, men har inte något annat skojigt för mig ändå så här på alla hjärtansdag.





Jag brukar inte vara den kännsliga personen när det kommer till årsdagar eller nr det kommer till sådan här dagar när det är någon annan har bestämt att vi ska visa våra när och kära all kärlek till just denna dag.Det anser jag att man kan göra alla dagar om året, men det är vad jag tycker. Kanske kan vara så att jag tycker detta pga att min älskade darling inte är hemma just nu en dag som denna och ofta ligger ut på jobb när det är en dag att fira. Men det gör mig inget jag älskar min lilla kryp fantast av hela mitt hjärta. Och vill inte ha det på något annat sätt här i livet än hur det är just nu.





Jag önskar er alla en hjärtlig alla hjärtans dag, och älsklingen min du finns med mig jämt och ständigt trotts att det annses att vara denna dag man ska visa det försina när och kära. Så visar jag det för dig vad det är en för dag på året, jag älskar dig av hela mitt hjärta min lilla kryp fantast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar