måndag, februari 21, 2011

Andra veckan

Då var andra veckan på utbildningen i gång och jag kan nog säga att gud så trött jag var i morse när jag skulle orka mig ur sängen. Hade det så himla svårt att somna igår så i mellan 11 & halv 2 så fick jag ta till det vanliga knepet för att kunna somna att läsa lite. Så nu är jag helt fast igen i ännu en serie böcker Sagan om Isfolket av Margit Sandemo, finns som tur är över ca 40 böcker att plöja igenom av denna första serien av Margit Sandemo.

Men nu blir det att återgå till företagsekonomi och hoppas på lunch snart, i kväll blir det nog att bara slappa i soffan antingen med en bok i handen eller framför tv. Dock borde jag ta tag det sista på fröken F:s tavla så den är klar till helgen när det är dags att fara upp till henne och hennes S.

På återseende




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar