måndag, februari 01, 2010

Vilken start på veckan

Jag skulle inte kunna säga att det har varit en bra start på denna vecka. Det började redan med att igår började det bli stopp i toalet, men det verkade som att det hade fixat sig när vi skulle krypa ner. Men inte då. För när jag vaknade och skulle göra mig i ordning på i morse så vart det fort farande stopp, vad ska man säga tack älsklingen för att du åker upp till Stockholm denna vecka och kommer inte hem förens på torsdag. TACK! Så för min del var det bara att fixa en rörmokare för att fixa detta för jag kan ju inte gå med stop i toan fram tills på torsdag. Aldrig! Men i alla fall så fixade det sig igenom att en slamsugare och fixade det hela. Men sen kom nästa problem, dags att åka till skolan men innan jag kunde åka var det lite snö att ta och skotta. Men jag kom iväg till slut i alla fall.

Men sen under eftermiddagen fick jag en mycket trevlig överaskning av att min kära vän Frida ringde, och underade om jag skulle hinna att ses. Så nu när kl börjar närmar sig 10 så har Frida just åkt hem och jag ska krypa ner i sängen och tittat på Paradise Hotel final vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar