tisdag, februari 23, 2010

Känns inte bra...

Sitter i köket och lyssnar på en ny ljud bok Fördomd av Johanne Hildebrant, tycker att hon är en mycket bra författare. Har nämligen både läst och lyssnat på 3 av hennes andra böcker serien av Sagan om Vahalla. Så nu sitter jag här och njuter av en god kopp te och en bra bok, känns som att det behövs just nu. Skulle nog behöva en hel del tid att bara finnas till just nu, känner mig inte alls som mig själv det var ett tag sedan. Men det blir nog bättre snart när jag kan börja pyssla och fördriva tiden med penslar och färg.

Det har nog inte hänt så mycket sen jag sist jag skrev mer än att jag har plöjt igenom två böcker Brännmärkt och Förföljd av Catharina Ingelman-Sundberg. Så nu väntar jag på att biblioteket skall få hem bok numer 3 Befriad, antar att det är den sista boken om Anne Persdotter men det återstår att se.

Annars så har det bara varit att plockat upp saker och ting här i huset och hitta deras rätt mättia plats, kan tyvärr säga att det är lite grejer kvar som är ned packade i alla fall hela mitt lilla hobbyrum. Men hoppas att det ska bli klart nu under dagarna som jag har sport lov, om jag för någon tid över från teorin till körkortet

Ska nog försöka dricka upp tet och komma in i badrummet och göra mig klar för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar