söndag, januari 31, 2010

Söndag

Då var snart denna helg också till ända..Skulle vara väldigt skönt om den kunde vara lit längre, skulle behöva vila upp min kropp lite innan allt åter går till det vanliga. Men tyvärr blir det inte så, en ny skol vecka börjar i morgon och som tur är lägenheten nästan helt tom. Det är bara lite möbler kvar och som kommer att hämtas på torsdag kväll. Sen är det bara den tråkiga flytt städandet kvar, och den blir till helgen. För den 12/2 skall den över lämnas till den nya ägaren. Sen är det bara att börja renovera upp huset när lägenheten är helt såld, kommer att bli mycket skönt att kunna börja göra i ordning. Det första som kommer att förändras är hallen. Den behöver nämligen piffas upp med nya tapeter, lister och nytt golv. Kommer säkerligen att sättas in två fönster och byttas dör, men det återstår att se.

Näpp nu blir det att göra sig klar för sängen så jag orkar upp i morgon, för nu får jag börja åka buss här ifrån huset. Har haft en sådan tur denna första vecka att darling har varit ledig och kunna skjutsa mig varje morgon, och hämtat mig efter skolan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar