måndag, januari 11, 2010

Orka

Det är nog bara jag som lyckas alltid bli sjuk när det är saker inplanerade, som sagts alla vet blev jag förkyld förra veckan dagen innan jag äntligen skulle få jobba som jag ej har gjort sen i mitten av augusti. Och själv klart har jag inne ännu blivit helt 100% än så i dag blev det ingen skol start för min del. Hoppas på att jag kan sova lite bättre i natt, har nämligen haft besvär att sova pga täppta luftvägar.


Och jag vill verkligen ta mig till skolan i morgon orkar nämligen inte bara sitta hemma en dag till. Börjar känna lite abstinens från min lilla konstnärsåder i min kropp som vill göra utlopp Kan nämligen inte få ro i kroppen att börja på nått här hemma för att jag vet att jag snart kommer att packa ner det och då blir det liggandes tills vi har fått ordning i huset. Och det kommer nog ta lite för lång tid för min smak. Så jag får nog hålla mig till mitt skapande i skola och planerade hemma.


Har haft lite besök på förmiddagen av den nya ägaren till lägenheten, som har varit här och tagit lite mått och tittat runt lite mer noggrant Sen på eftermiddagen lyckades jag orka mig upp på stan för att handla lite mat så jag kan göra matlåda till i morgon. Så jag mötte upp Catrin uppe på stan och det blev lite födelsedags present shopping in för darlings födelsedag på fredag. Var mycket trevligt att fördriva tiden uppe på stan med Catrin, hade inte träffat henne sen veckan inna julafton så det var på tiden att ses.


Sitter nu i soffan med min älskade Goss som har fått knäpp spel eller bara är gosse sjuk.

Tjing tjing på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar