lördag, januari 09, 2010

Förkylning

Kan nog inte säga att jag har varit så himla duktig på att uppdatera min blogg efter jul och nyår. Har tagit ledigt från min dator kan man nog säga under vecka nr 2 på detta nya år, men det har nog med att göra att jag har gått och fått min första förkylning detta år också. Så jag har varit soffpotatis sen i tisdags kväll med feber och ont i halsen, så jag känner mig inte allt för tipp topp in för första veckan i skolan som börjar på tisdag.

Har i alla fall börjat packa lite nu här under kvällarna när jag väl har haft lite ork i kroppen, så nu börjar det bilda sig ett lådtorn här i vardagsrummet. I dag blir det att bara ligga i soffan och drick en massa te och hoppas på att jag blir bättre till skolan börjar igen. Får se i fall jag kanske kan lyckas börja om med min julklapp som jag fick av min kära mor, jag fick ju nämligen Photo Pearls av henne. Så jag har börjat lite men min kära sambo lyckades häva ut alla pärlor så nu måste jag sortera innan jag kan börja om igen. Får väl se i fall jag kan lyckas få lägga upp några bilder när jag kommer igång igen med bilden på mig och darling.


Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar