fredag, maj 29, 2009

Sista dagen med Kävesta gänget..

Då har detta läsåret sprungit förbi mig med mycket glada dagar fulla med skratt och goa människor.
Var sista dagen i dag på Kävesta den stora avslutningsdagen. Har nog inte fattat ännu att jag inte ska hoppa upp tidigt om mornarna och ta mig med bussen ut till Kävesta nått mer. Inte som elev på skolan i alla fall, men som gäst på skolan bara. Det kommer nog att koppla att det är slut nu om några veckor när allt är över stökat som ska hända dom närmsta veckorna.
Kommer att sakna allt som har med Kävesta att göra skolan, lärarna, den goda maten, dom underbara lokalerna och alla klasskamrater. Hoppas på att man kan vara en bra person som håller någorlunda kontakt med alla:)


Något annat som kanske är lite roligare än att sluta skolan är att jag fick reda på i dag att jag har kommit in på Smyckeslinjen i Hällefors. Men nu kommer den andra stora frågan vilken skola ska jag välja? Ska jag välja Hällerfors och pendla som en tok ett år till eller ska jag välja skolan som ligger här hemma i Karlskoga och läsa ännu mera keramik, måleri och textil? Det är verkligen den stora frågan i mitt liv just nu. Måste bestämma mig innan jag åker ner till Askersund, hoppas på bara att jag kan välja det rätt och inte bara för bekvämlighetens skull.

Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar