onsdag, maj 27, 2009

En dag till..

Så himla trött just nu, kanske skulle ta och krypa ner och ringa honey en sväng innan jag somnar här i soffan.

Har inte gjort så himla mycket i dag, har varit hemma hela dagen p.g.a att det inte finns nått att göra i skolan längre. I morgon blir sista dagen innan avslutnings dagen på fredag. Lyckades i alla fall baka dom sista kakorna inför söndag när det blir födelsedags fika för mamma och den sidan av släckten. Kommer bli mycket trevligt, är säkert nästan ett år sedan jag träffade moster och kusinerna

Nu i kväll har jag bara tagit det lugnt här på soffan som vanligt. Har tittat på Leila bakar ett mycket bra program.

Hoppas jag bara kan somna lite tidigare i kväll än vad jag gjorde igår kväll. Näpp nu ska jag ta mig i kragen och borsta tänderna och sedan krypa ner och ringa honey. Så himla skönt att det är torsdag i morgon för då kommer honey hem ÄNTLIGEN! Är bara tre dagar sedan han åkte upp till jobbet i Stockholm, men jag saknar honom känns som en evighet sedan han var hemma. Kan väl bara säga att jag älskar min sambo väldigt mycket.

Tjing tjing, på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar