tisdag, maj 26, 2009

Huvudvärk

Nu sitter jag här igen framför Tv med datorn i knät och tittar på Vänner som vanligt vid den här tiden på kvällen. Skulle igentligen ha varit ute och gått nu men det är inge bra väder alls för det, så jag sitter här i stället och försöker summera min dag.

Hade lite sov morgon i dag innan jag skulle träffa Johanna inne i Örebro, för att åka till Ike och kika in sen snabbis på Magnusson. Inhandlade inget på Magnussons men vart dock lite på Ikea. Några fina rammar och kort som skall sättas upp i hallen och i sovrumet, behövs värkligen ser så
himla tomt ut i rummen utan tavlor.
Ska försöka få något i magen så kanske min huvudvärk kanske kan släppa någon gång, har haft huvudvärk sen jag kom hem från stan.
I morgon blir det nog att försöka baka lite mer om mitt huvud tillåter mig.
Tjing tjing, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar