söndag, augusti 03, 2014

Söndag 3 augusti

God morgon.

Ligger just nu i soffan och lyssnar på ljudbok medans jag planerar dagen.

I står det kvällspass på schemat så fram till 4 blir jag hemma. Så en promenad ska allt bli av så veckans 200 min blir avklarade. Och mat planeringen för dagen är nästa klar, bara kvälls maten kvar att planeras.

Frukosten avklarad och vägningen också,  i dag stannade vågen på -1,4 kg.
Äntligen är semesterns viktuppgång borta, och -0,2 extra så nu har jag tappat sammanlagt 35,8 kg. Kan inte riktigt fatta att jag har tappat så pass mycket under dessa två. Sakta men säkert har det gått. Både med stora motgångar och glädje rika medgångar .

Men nu är det allt dags att snöra på sig skorna och byta om till träningskläder. Så jag kommer iväg någon gång. Annars blir jag nog fast i soffan ända fram tills det är dags att jobba.

Hoppas ni får en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar