fredag, augusti 01, 2014

Fredag 1 augusti

Som sagt jag är nog en av dom sämsta på att uppdatera min blogg. Är nog ca 2 månader sedan, men men bättre sen än aldrig kanske?

Sommaren och semester har varit härlig med både värme, sol och en del regn. Under semestern gjorde vi några små resor, ett par dagar till mor och nästan en hel vecka på Tjörn hos väninnan M. Och även en sväng till Ullared blev det allt och även till lilla Ullared på Orust.

Men nu är jag igång och jobba igen. Så nu är vardagen tillbaka med viktnedgången med alla planering inom mat och motion. Hoppas på att kunna tappa dom sista kilona, just nu kämpar jag med viktuppgången under semestern. 2,1 kg + blev det allt, men ingen större fara kunde ha varit mycket värre. Motionen höll jag i liv under semester men inga bra matvanor och lite för mycket god drycker.
Men snart är denna vikt uppgång ett minne blått, nu är det bara att kämpar vidare så kanske jag kan upp nå mitt mål till jul eller nyår.


Hoppas ni har haft en härlig sommar och får en lika härlig sensommar.

Nu är det dags att planera dagen och göra första jobbhelg efter semestern.
Ha nu en härlig fredag!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar