lördag, augusti 02, 2014

Lördag 2 augusti

Då var första lördagspasset gjort efter semester och jag känner mig helt slut körd. Hade helt glömt bort hur det var att jobba ena dagen kväll och sedan upp tidigt dagen där på. Som sagt hade defensivt behövt mer söm än vad jag fick i natt. Men kommer nog att tillbaka i banorna snart igen.
Efter att goda pajen som har avnjutits i kväll är jag helt utslagen. Inte en gnutta ork till något speciellt. Så dagens motion får flyttas till morgondagen. Får helt enkelt planera bättre nästa arbetshelgen som är om 2 veckor. Har ca 50 min att knata in i morgon innan det är dags att göra ett kvällspass. Blev vist 3 nästa hela vilodagar från motion denna vecka, eller kan nog inte säga att kroppen fick vila allt för mycket i torsdag. Kunde väl aldrig tro att våran gräsmatta skulle ta över 2 timmar att klippa. Men men gjort blev det trotts allt.
Näpp nu blir det att glutta lite mer på tv och sedan krypa till säng. Inte allt för sent ikväll.
Hoppas ni har haft en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar