fredag, maj 24, 2013

Nionde veckans resultat

God morgon!
Efter nästan en hel veckans ledighet och pysslande hemma så är det dags att se hur det har gått under veckan. Har för övrigt haft en lugn vecka, mesta tagit hand om hemmet och villat mitt lilla huvud. En huvudvärk utan dess lika från och till i måndags morgon, har jag brottats med. Och igår var första dagen jag vaknade upp utan huvudvärk. Så veckan kanske har gått mer i soffans tecken en att jag har utnyttjat den till massa motion.


Nionde veckan

Resultat: -1,1 kg
Nuvarande vikt: 91,6 kg
Total viktminskning hittills: -21,4 kg


Tredje veckan i rad med ett bra resultat, får se om det håller i sig eller om det kommer att plana ut dom närmsta veckorna.

Veckans motion 

Fredag-Onsdag: Latmasken och en nedrans huvudvärk ingen motion dessa dagar.

Torsdag: 75 min prom och 55 ben, arm och magträning med wii ( träningsvärk i dag så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna använda kroppen  )


Efter denna veckans ledighet har jag insätt att jag måste bli bättre på motionen när jag är lång ledig.
Det är så mycket lättare att komma igång att röra på mig när jag vet att jag hinner under förmiddagen för att eftermiddag jobbar jag, eller ikväll hinner jag med en promenad efter jobbet. Det är så mycket lättare att få det gjort när resterade av dagen är planerad. Är det bara jag som känner så här?
Så till semestern ska jag planera in min motion under veckan. Och förhoppningsvis kan jag kanske få med mig min kära sambo att röra på sig då.

Så nu blir det frukost och sedan en promenad så jag hinner med alllt innan det är dags att jobba ikväll. Hoppas ni får en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar