fredag, maj 10, 2013

Sjunde veckans resultat

God morgon! Känner mig lite små seg i dag, hade nog hoppats på att sova lite längre idag än till halv 7 när jag är ledig. Men men det är bara att kasta sig ur sängen när kroppen inte vill. Och dags att ställa sig på vågen igen.

Sjunde veckans
Resultat: -0,7 kg
Nuvarande vikt: 93,4kg
Total viktminskning hittills: -19,6 kg


Veckans resultat är jag super nöjd med så länge det är minus och när det väl kommer över -0,5 kg så blir jag ännu mer nöjd. Nu är det inte mycket kvar till mitt mål nr 2 -20kg, det känns som att jag kan se det stora målet i framtiden till och med stopp vikten. Min målvikt har inte riktigt bestämt mig för, på vilken vikt jag tänker stanna. Men det kommer nog inte bli den vikt som bmi uträkningen tycker, kommer nog att se sjuk ut om jag går ner till ca 65 kg. Med tanke på hur min kropps form är och hur jag ser ut i dag, men tror att jag siktar in min nu först för mål nr 3 ytterligare -10kg alltså -30kg sammanlagt till sen får vi se hur kroppen känns och ser ut.




Veckans motion

Fredag:  12 min cykling till/från jobbet sammanlagt
Söndag:

Lördag: 
Måndag: 60 min promenad, 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt
Tisdag: 65 min promenad, 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt
Onsdag: 70 min promenad 12 cykling till/från jobbet sammanlagt
Torsdag: 60 min promenad 12 min cykling till/från jobbet sammanlagt


Veckans motion har rullat på som vanligt, bara att hålla i det nu. Dock lyckades jag få ett härligt skoskav i går kväll på min kvälls promenad. Får se om jag lyckas lösa de problemet så det inte blir värre eller gör ont när jag promenerar. Annars får jag ta ett pass med wii active.

Hoppas ni får en härlig dag, här lyser solen och jag hoppas att denna stannar i dag. och inte regnar halft bort som i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar