lördag, maj 18, 2013

Åttonde veckans resultat

Då har min vecka 8  efter nystarten på min vikt resa avslutats. Efter en halv späckad vecka med jobb, övningskörning och lytkörkorts utbildning har den rullat på bra med mat och okej med motionen.

Åttonde veckan.

Resultat: -0,7 kg
Nuvarande vikt: 92,7 kg
Total viktminskning hittills: -20,3 kg

Äntligen är 20 kg ett minne blått, nu börjar del mål tre i viktresan. Bara att fortsätta i samma tackt som innan. Hoppas på att del mål tre är av klarat till hösten.

Veckans motion

Fredag:
Lördag: 12 min cykling till och från jobbet
Söndag:
Måndag: 12 min cykling till och från jobbet
Tisdag: 25 min cyckling
Onsdag: 60 min prom, 12 min cykling till och från jobbet
Torsdag: 60 min prom, 33 min cykling

Lite motion har jag allt skrapat ihop mn mest daglig motion fram och tillbaka från jobbet.

Nu blir det frukost och sedan duschen innan det bär av ner mot Askersund över helgen.
Hoppas ni får en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar