måndag, november 09, 2009

Skön kväll i soffan.

I dag har det bara varit skola för min del, så det är varit ca 7 timmar keramik i dag mycket kul.
Här hemma har jag inte gjort mycket mer än att äta lite kvällsmat som fick bli varma mackor, kom inte på nått mycket bättre och rätt gott när man väl kan göra det. Med tanke på att darling inte är så himla förtjust i varma mackor. Har annars bara suttit i soffan i kväll och stickat lite och lyssnat på Häxan och Lejonen samtidigt.


Kan också säga att jag har en mycket rolig kisse katt som tycker att det är mycket roligt att leka kasta aport. Märkte nämligen när jag gjorde i ordning mat förut att det var någon som jamade så himla mycket. Så jag kollade vad lilla Sessan ville, då stod hon med en leksaks rått i munnen och tittade på mig. Och släppte den bara och jamade vidare, så det var bara att kasta iväg den och konstigt nog kom hon tillbaka med den. Så katter kan dom med har jag kommit fram till nu ikväll, inte vara hundar.

Tjing tjing, på återseende

1 kommentar:

  1. Hehe.. :) Sådär är en av mina katter åxå, hur kul som helst!! :P Hoppas du får sova gott och drömmer söta drömmar... :) Kram

    SvaraRadera