torsdag, november 19, 2009

Ändrade planer...

I dag kommer det att bli lite ändrade planer, skulle ha åkt till Carro efter skolan i dag men det blir inte så. Men det blir i stället att vänta på att Jonas kommer hem från jobbet sen bär det av att åka och kolla på ett hus på Noravägen. Hoppas på att det är lika fint som på bilderna, men vi får väl se vad vi tycker när vi har sett det. Det är ett hus på ca 90 kvm 3rum o kök med en rätt ny renoverad källare med en rätt lagom trädgård, men det ända som jag störde mig på var köket. Väldigt inte i min smak med tanke på tapeter och luckor men vi får väl se vad jag tycker när jag har sett det.
Men efter hus tittade bär det av till Carro, min kära sambo är så gullig och kör mig ut till lilla Dormen utanför Mullhyttan. Och sen är han kommer han och hämtar mig i morgon kväll eller på lördag förmiddagar.


Så nu ska jag göra mig klar för bussen.



Tjing tjing, på återseende.

1 kommentar:

  1. Vad tyckte du om huset? Berätta alla detaljer.. Hoppas ni får en mysig helg! Kramar

    SvaraRadera