fredag, juni 21, 2013

Trettonde veckans resultat

Glad midsommar på er alla. Hoppas ni får en härlig dag i det fina väder och mycket god mat. För min del blir det att slappa under förmiddagen och jobba till eftermiddagen. Så då var det dags att släppa domen för veckans resultat.


Trettonde veckan

Resultat: 0 kg
Nuvarande vikt: 89,5 kg
Total viktminskning hittills: -23,5 kg


Ingen viktminskning denna vecka, men så länge vågen inte visar plus är jag nöjd.

Motionen
Det har allt blivit mer motion en dom två före gående veckorna, promenad måndag och torsdag ca 70 min.
Och badminton hemma med darling tisdag och torsdag 30 min, kan säga att det är fasiken jobbigare att spela badminton än att gå en lång promenad.

Mål fortsätter
Det är bara att fortsätta att motionera mer, hoppas på att denna vecka ökas på lite mer. Får helt enkelt försöka mig på tidiga promenader eller sena för värmens skull.



Så ännu en gång glad midsommar på er. Jag startar min med en lång promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar