torsdag, juni 27, 2013

Ett helt år

Då har ett helt år gått sedan jag bestämde mig för att ta tag i min vikt. Med  med- och motgångar har jag lyckats gått ner 23 kg, helt underbart! Nu är det bara att kämpa vidare och få bukt med dom sista kilona.

Start vikt: 113 kg
Nuvarande vikt: 89,5 kg
Total viktminskning hittills: -23,5 kg

Mitt första år med viktnedgången ägnade jag första halv året till att få maten att funka, när jag kom in på andra halvåret så var det dags att komma igång med motionen. Med hjälp av motionen har det gått lite snabbare med viktnedgången. Efter detta år som har gått har jag inte bara fått en bättre hälsa jag är mycket piggare och gladare. Kan nog vara så att jag känner mig till freds med hela mig, inte bara på insidan utan också börjar bli nöjd med min ut sida. Så nu börjar slut spurten på min vikt resa med lång siktiga mål och några mer snabba mål. 


Hoppas att ni har haft en härlig kväll, nu ska jag krypa till sängs för att vara pigg inför morgondagens arbetsdag.


1 kommentar:

  1. Du är bara så jäklans bäst!!! :D Asbra jobbat!!! :D

    SvaraRadera