måndag, juni 07, 2010

Dag ett på 23

Så då har födelsedag flugit för bi som vanligt och man är ett år äldre, men kanske inte så mycket visare. Har haft en toppen födelsedag som startade redan dagen före med utgång inne i Örebro med Mikkis och Frida med flera, tack så himla mycket för en lyckad kväll måste vi göra om snart. Sen i går blev det rätt så lugnt fram tills eftermiddagen när moster, mamma, Benny, mormor och morfar kom på födelsedags fika, fick många fina present av mamma och Benny fick jag ett persikoträd. Rätt så häftigt visste inte att det gick att det gick att odla persikor här i Sverige, och av daling fick jag min efter längtade juice press.

Har även haft lite födelsedags firande i dag under förmiddagen med besök av några vänner i från skolan Kajsa, KarlJohan och Mia med vovar. Så det blev att slänga ihop en rabarberpaj under morgonen.

Just nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska packa inför en mini tripp över natten till Carro. Behövs nog inte så himla mycket ett ombyte och en vinflaska kanske. Så nu ska jag käka nått lätt och packa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar