tisdag, april 19, 2011

Sega tisdag

Andra dagen på denna vecka känns som att det kommer blir en mycket seg dag, är nämligen så himla trött pga försovning nr 1 i morse.

Hade helt glömt att ställa kl i morse så det var bara av ren tur att jag vaknade straxt efter 7, men kände inte för att gå upp just då så jag i godan tro väder mig om och tror ännu en gång att nästa alarm är inställ. Visserligen var de det men inte så tipp topp att lägga mobilen i sängen på darlings täcke med högtalaren nedåt så jag hörde inte när den ringde igen vid halv 8. Så jag lyckas vakna till liv igen och undrar varför inte kl har satt igång, och kolla på kl och inser att jag har försovit mig trotts allt. Smått panik av att se att kl är 7.40!!! Bara att kasta sig ur sängen och hoppas på att jag hinner allt innan bussen ska gå.


Men allt gick någorlunda bra, matlådan och allt annat kom med men där i mot kommer jag att vara super seg hela dagen pga detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar