fredag, april 29, 2011

Cosas.se

Nu under lunchen i dag har jag klickat mig runt på olika blogga ännu en gång och ramlade in på denna hemsida Cosas. Som har ju så himla mycket fint saker, en hemsida med inredning, design och konsthantverk. Så nu har jag ännu en gång funnit underbar keramik som skulle kunna få flytta hem till mig i mitt lilla kök.


Collaborate - 1, skålar i 3-pack

Collaborate heter kollektionen med de ljuvliga skålarna i stengods.

I ett nära samarbete har Cosas och K2 Keramik gemensamt
tagit fram kollektionen med 6 olika skålar i stengods.

Collaborate - 1:

Vit av Mia Blanche Settergren

Ljusgrå av Anna Schröder

Ljusrosa av Anna Svensson

Collaborate - 2:

Vit av Helena Hättestrand

Mörkgrå av Ulrika Ahlsten

Rosa gemensamt för K2 Keramik


Text & bild från Cosas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar