torsdag, mars 17, 2011

Så synd

Här om dagen när jag skulle plocka upp min mp3 spelare ur jackfickan, lyckades jag få med min mobil i farten och självklar tappar jag den rakt ner i en sten trapp.

Och nu så har jag en mobil med krossa display och har verkligen inte råd med att reparera den, så just nu har jag en LG till låns för stund.

För att jag är rädd att glaset som vart krossat i mon display ska lossna och sprida små glasbitar om sig.

Men kan inte påstå att jag är nöj med låne telefonen och har inte 1600 kr till att reparera min.

Så då fick det bli att beställa en ny mobil, kanske skulle ha behövt det långt innan.

Har även gjort det men har ångrat mig i sista minuten och tyckt att min mobil duger ett tag till. Var även inne på att skaffa min en Iphon men konstatera ännu en gång att det skulle bli allt för dyrt att skaffa ny telefon och även ett nytt abonnemang.

Men sagt och gjort en ny mobil är beställd och det fick bli en htc Wildfire i moca, som kommer någon gång förhoppningsvis nästa vecka. Vet inte riktigt leveransdatumet från Dustin home.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar