fredag, mars 25, 2011

Fredag

Efter går dagens allt krongel med att få till blogg inläggen som jag ville igenom appenmobilen, så tar jag den vanliga vägen i dag i stället. Och skriver in ett inlägg via datorn i stället.

I dag känns koppen inte alls tipp topp hade lite små ont i nacken hela går dagen, men i dag är det bara värre. Så jag är nog lite trött efter nattens frånvarande timmars sömn som jag är van vid.

Men det får bli att packa med sig en vetekudden till helgens bravader som bär av mot Venstorp i kväll hem till min kära mor. Blev nämligen inget av förra veckan pga att darling blev dålig. Så i morgon blir det en sväng till både farmor och farfar och min lilla syster. Får se i fall vi blir kvar tills på söndag eller inte, beror helt på hur min nacke känns i morgon efter en tortyr natt i mammas gästsäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar