lördag, april 17, 2010

Urk burk


Sitter och små fryser i soffan här hemma medans darling står ute och försöker få fart på grillen.
Usch känns som att jag håller på att bli frökyld har nämligen var så himla trött hela veckan trotts att jag har sovit nästan mer än 8 timmar varje natt, börjar även känna mig täppt i luftrören och i näsan. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att jag inte ska gå och blir sjuk nu, med tanke på att det är rätt så mycket som händer i skolan under veckan. Måndagar och tisdagar vill jag verkligen inte miss med det kan beror på att det är två dagar med skapande från kl 9 till 16 hela dagarna. Men på torsdag är det svartbränning som står på schemat hela dagen och sedan på lördag är det öppethus på skolan mellan 11-14, så det är lite saker som man ej vill missa.

Ska försöka ta mig ut i köket nu och fixa lite te så kanske jag kan få upp värmen i kroppen, för 23 grader varmt är det här inne och det kan jag inte klaga på att det är för kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar