torsdag, april 15, 2010

Blev inget med det


Tyvärr så blev det inget med jobbet, fick fördåligt resultat på provet man var tvungen att göra för att söka tjänsten. Roligaste var att jag visste redan så fort arbetsgivaren sa att det handlade om stavning att det redan var kört. Men det är ingen idé att hänga läpp för det, bara ta nya tag och söka ny och hoppas på att jag hör från dom andra jobb jag redan har sökt snart.

Sitter och små plockar med lite saker från Panduro som min underbara älskling handlade med åt mig i dag. En stämpelsats med sirliga bokstäver och en satts med 25 st små förvaringsaskar till pärlor eller annat smått och gott. Men som sagt jag är inte som alla andra jag, med tanke på att jag skall inte ha burkarna till pärlor kanske dom stora med dom minsta skall jag ha till oljefärg i skolan. Mycket bra förvaring men även så kan man ta med sig färgen hem och göra uppgifter hemma. Och stämplarna skall jag själv klart använda till min keramik, men det återstå och se hur jag kommer att använda dem åter stå att se i morgon.

Har nämligen planerat in en hel dag i skolan i morgon under eget arbetes tid, så i morgon blir det att måla lite och kanske en sväng i keramik ateljén men jag får se vad tiden räcker till.

Men nu blir det nog sängen för min del med tanke på så trött som jag har varit hela dagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar