fredag, april 25, 2014

Fredag 25 april

Som sagt jag är inte det mest flitigaste på att uppdatera här. Har inte haft så mycket att skriva eller känts som jag har haft tid. Så ni får nöja er med lite sporadiska inlägg i stället.

Livet rullar på som vanligt med jobba och allt annat omkring en. Så himla härligt att våren äntligen har kommit med sin värme och grönska.

Med vikt nedgången går det lite upp och lite ned med beroende på om jag sköter mig eller ej.
Men sedan sist jag uppdaterade något så har jag lyckats spräcka mitt -30 kg sträck.
Så nu ligger vikten på ca 81 kg och hoppas på att kunna lyckas med tappa 5 kg till midsommar, sen är det inte så långt kvar på min viktresa. Men som sagt det får ta den tiden det tar och se hur kroppen beter sig under vägen gång.

Nu blir det frukost och ta tag i hemmet lite i dag. Behöver stor städa hela huset så jag kommer nog
ha att göra tills det är dags att jobba.

Hoppas ni har en super härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar