onsdag, mars 03, 2010

Bättre

Ligger i sängen och zappar runt på TV, det är ungefär vad jag har pysslat med dom 2 senaste dagarna. Har nämligen blivit rätt så stor ovän med min mage igen, så i ungefär två dagar har jag varit säng liggandes och levt på bubbelvatten och formfranska. Hoppas på att bli bättre till morgondagen så jag kan ta mig i väg till skolan. Funderar nämligen på att vara kvar ett tag i keramiken, har rätt så många idéer just nu som jag skulle vilja genom föra. Så nu är det bara
hålla tummarna för att magen min blir vän igen med magen min så jag tar mig iväg i morgon.


Just ja har ju glömt att uppdatera om min kära Benina, hon fungerar till vis del dock men jag har inhandlat en ny symaskin en Husqvarna Huskystar C10.
Så till helgen blir det nog att ta och sy lite om inget annat bli inplanerat.


Har även varit upp till biblioteket och lånat en ljudbock, den senaste delen Befriad i serien om Anne Persdotter under 1300- 1400-talet av Catharina Ingelman-Sundberg. Så nu kommer varenda stund jag kan lyssna på boken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar